czwartek, 12 stycznia 2017

Sowa po raz pierwszy!

Cześć! 

Jestem z siebie niesamowicie dumna! 
Wczoraj ukończyłam pierwszy haft w tym roku! 
Uważam, że to dobry początek! 

Nie przedłużając przedstawiam wam Sowę: 







Tak więc wygląda gotowa sówka. 
Nie lada wyzwaniem okazały się dla mnie sznurowadła, które zrobiłam bardziej po swojemu, niż według opisu ;) 
Generalnie jestem zachwycona! 
Nie spodziewałam się tak pięknego efektu końcowego ;) 





Nie muszę tłumaczyć tych zdjęć prawda? 
Muliny starczyło i jeszcze tyle zostało. 
Było też kilka pomyłek co prawda niewielkich, jednak musiałam wypruć i zacząć od nowa. 
Mimo wszystko nici nie zabrakło i szczerze? Nie wiem czy nie starczyłoby przypadkiem na jeszcze jedną sowę! 

Zestaw prawie udany w stu procentach! Wzór czytelny i przejrzysty mimo 23 kolorów! 
Każdy ścieg opisany i przestawiony krok po kroku! 
Mimo że instrukcja jest w językach obcych na pewno nie będziecie miały problemu ze zrozumieniem co autor miał na myśli! 

Jest tylko jeden minus w tym zestawie. 
Mamy mulinę, nawet ze sporym zapasem, niestety nie mamy numerów nici. 
Tak więc wzór może zrobić się jednorazowy... 
Ja osobiście pożyczyłam wzornik nici DMC i porównałam kolory. 
Niestety dla niektórych może być to problem, a dobieranie tylu kolorów może nie wyjść tak jakbyśmy tego chciały. 
Tak więc pamiętajcie o tym gdy będziecie korzystać z takiego zestawu, 

Na koniec chciałabym wam jeszcze pokazać małe porównanie: 


Jest różnica prawda? ;) 

Buziaki! 



34 komentarze:

  1. Bardzo fajna sowa. Tylko z jeżdżeniem musi trochę poczekać, bo teraz to narty potrzebne. No chyba - że odepnie kółka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba poczeka trochę i jak ruszy to z całą ekipą wskoczy do ramek ;)

      Usuń
  2. Super sowa. Ukończenie szybkiej sowy na desce jako pierwszej potraktuj jako dobrą wróżbę, może teraz wszystko szybko Ci pójdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są te sówki RTO, Twoja wyszła rewelacyjnie :) Minusem większości zestawów jest właśnie brak numeracji muliny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sówka jest przesłodka!
    Też mam w planach któryś z sowich wzorków RTO.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna :) Fajne zrobiłaś zbliżenie jej oczek :) Tylko czemu sówka ma takie smutne spojrzenie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam sówki z tej serii, jedna już za mną w planach mam następną. Twoja jest urocza więc może kiedyś i na nią się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Seria jest przepiękna! Ja mam w planach wszystkie ;)

      Usuń
  7. Śliczna sówka. Większość zestawów tak ma, że nie ma numeracji nici, też mnie to trochę denerwuje. Dlatego z gotowych zestawów korzystam bardzo rzadko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja powiem szczerze, że to chyba mój pierwszy raz z zestawem ;) Mimo braku numeracji pewnie to nie moja pierwsza sowa. Seria jest przepiękna!

      Usuń
  8. Jest różnica! ;)
    Niemniej sówka jest po prostu rozkoszna! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super sówka, taka zawadiacka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna sówka, a sznurowadła wyszły Ci świetnie:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodziaczek :)
    Nie lubię zestawów bez opisów nici, ale to celowy zabieg producentów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie, ale cóż... wzór był tego warty ;)

      Usuń
  12. Sówka jest świetna, taka łobuziarska :)
    Niestety tez mam kilka zestawów bez numeracji i zdecydowanie nie lubię takich rozwiązań :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! Dawno cię nie było!
      Niestety to jest zabieg producentów, który mi osobiście się nie podoba. Ale niewiele na to możemy ;)

      Usuń

Wszystkie produkty i zdjęcia zamieszczone na blogu są moją własnością. Nie zgadzam się na korzystanie z tekstów bez mojej wiedzy (Na mocy Dz.U. z 1994 r. nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).
Copyright © Tworząc rękodzieło , Blogger