niedziela, 15 stycznia 2017

Lipiec?

Cześć! 

Moje drogie nie wiem jak to się stało... 
Okazuje się że moja lipcowa wróżka leży już wyprana i wypracowana kawał czasu ale jeszcze nie była opublikowana! 
Zaczęłam ostatnio szperać na blogu w poszukiwaniu wróżek. Chciałam sprawdzić kiedy była ostatnia publikacja i ile czasu minęło od ostatniej. 
Nie uwierzycie jak bardzo byłam zaskoczona gdy okazało się że ostatnia wróżka, którą opublikowałam jest czerwcowa! 

Nie przedłużając chciałabym wam przedstawić lipcową wróżkę: 







Mam nadzieję, że moje hafciarskie plany ruszą z kopyta i będę mogła szybko wrócić do haftowania tych wróżek. 

Pozdrawiam gorąco! 

25 komentarzy:

  1. Śliczna, i mamy trochę lata zimą

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło podziwiać letnią, kwiatową wróżkę w środku zimy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki by plany się zrealizowały :) Wróżka słodka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małymi krokami ale idę do przodu, a to jest najważniejsze.

      Usuń
  4. Piękna wróżka, od razu się cieplej zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajniutka i taka radosna panienka:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna wróżka. Gdzie można znaleźć wzór?

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie produkty i zdjęcia zamieszczone na blogu są moją własnością. Nie zgadzam się na korzystanie z tekstów bez mojej wiedzy (Na mocy Dz.U. z 1994 r. nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).
Copyright © Tworząc rękodzieło , Blogger