niedziela, 8 stycznia 2017

Gruszki i róże na drewnie

Witajcie! 
Mam dla was kilka drobiazgów do pokazania, które udało mi się zrobić jeszcze przed świętami. 
Podzieliłam je na kilka części i dzisiaj zapraszam na część drewnianą ;) 






Szafka na klucze ma zawisnąć w kuchni, a więc i temat musiał trochę pasować. 
Mimo to nie chciałam, żeby był to temat typowo kuchenny. 
Czasami takie rzeczy lubią wędrować po mieszkaniu! 

Serwetka z gruszkami oraz bejca w kolorze buk patyna. 
Chyba nie muszę wam mówić, że to moja ulubiona bejca! 





Skrzyneczka na drobiazgi również stworzona za pomocą serwetki papierowej
oraz dół w bejcy buk patyna, a jakże! 
Tło lekko podmalowane ręcznie. 

To były dwie rzeczy, które przeczekały sporo czasu, aż w końcu udało mi się je zrobić. 
Niestety tak bywa gdy nam coś nie wychodzi tak jak byśmy tego chciały, bądź próbujemy nowych produktów. 

Jednym słowem cieszę się że mam już je za sobą, a prace cieszą oczy innych ;) 

Pozdrawiam! 

15 komentarzy:

  1. Cudne prace:) Skrzyneczka szczególnie mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne skrzyneczki, podoba mi się ich wykończenie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to chyba jedno z moich ulubionych i do większości wnętrz pasuje ;)

      Usuń
  3. Wyszły wspaniale i obie są przepiękne!
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne dekupażyki, Olu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne prace, gruszki mnie urzekły!

    OdpowiedzUsuń
  6. Klucznik genialny - ja już dawno o takiej marzę - ale nie mam jak jej przytwierdzić do ściany! Blok i wielka płyta nie jest moją ulubioną opcją...

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie produkty i zdjęcia zamieszczone na blogu są moją własnością. Nie zgadzam się na korzystanie z tekstów bez mojej wiedzy (Na mocy Dz.U. z 1994 r. nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).
Copyright © Tworząc rękodzieło , Blogger