wtorek, 15 marca 2016

Sal u Tami - Wielkanocna wróżka | Candy u Kasi!


Witajcie! 

Wielkimi krokami zbliżają się święta. 
Jak wasze przygotowania? 
Ja niedługo będę się chwalić tym co robię. 
Póki co chciałabym wam przedstawić sal'ową wróżkę. 



Przepraszam was za jakoś zdjęcia, ale niestety robione telefonem. 
Aparat pojechał na delegację z moim mężem ;) 

Powiem wam szczerze, że ta wróżka sprawiła mi dużo kłopotu, zajęła ogrom czasu i dość niechętnie do niej podchodziłam. Jak przysłowiowy pies do jeża. W sumie skończyłam ją dwa dni temu. 
Może to kwestia spraw prywatnych, które mnie ostatnio przytłaczają. 
Mimo wszystko jest piękna, a najwięcej uroku dodają jej kontury, co same na pewno zauważyłyście! 
Dzięki tym obrazkom polubiłam je robić, co wcześniej było bardzo nieprzyjemnym obowiązkiem. 

Tak więc mimo wszystko bilans na plus. A kolejna wróżka jest jeszcze piękniejsza! 




A dodatkowo, zabawa u Kasi do której gorąco zachęcam! 




14 komentarzy:

  1. Hafcik jest bardzo słodki :) Warto było się przemęczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super dziewuszka!
    Mnie też ta marcowa wymęczyła ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że następna będzie lepsza pod względem pracy ;)

      Usuń
  3. Ojojo piękne jajko!!! Extra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem ci Olu, że w porównaniu z lutową, mnie też wydała się trudniejsza - i długo ją robiłam, i troszkę pruć musiałam. Ale efekt jest!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety ta szła mi bardzo ciężko, ale myślę, że następna będzie lepsza ;)

      Usuń
  5. Wróżka okazała się kłopotliwą nie tylko dla ciebie :) Ale warto było - pięknie wygląda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stanowczo tak, warto było, tego nie można jej odmówić!

      Usuń

Wszystkie produkty i zdjęcia zamieszczone na blogu są moją własnością. Nie zgadzam się na korzystanie z tekstów bez mojej wiedzy (Na mocy Dz.U. z 1994 r. nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).
Copyright © Tworząc rękodzieło , Blogger