środa, 24 lutego 2016

Przywołujemy wiosnę!

Hej! 

Za oknem niemrawo. Raz deszcz, raz śnieg i niewiele słońca. Mimo wszystko ciepło. 
Bardzo tęsknie już za wiosną i jestem spragniona kolorów! 
Dzisiaj przychodzę do was z bukietem kwiatów z materiału! 

Tulipany uszyte na maszynie z bawełnianych materiałów.
Główki w kropki, wypchane wypełnieniem, a łodyżki to soczysta zieleń. 





Przepraszam za jakoś zdjęć, robione wieczorem. Kolorki to czerwień i koral. 
Największym sprawdzianem, który zdałam na szóstkę (nie przechwalając się) był test przed moimi córkami, które od razu zgadły, że to kwiatki i trzeba powąchać! 
Niestety nie mam zdjęcia, ciężko było uchwycić ten moment. 
Mój bukiet trafił do teściowej w dniu jej urodzin. 

Co myślicie o takim bukiecie? 
Jak radzicie sobie z kiepską pogodą? 
Gdzie szukacie wiosny? 

14 komentarzy:

  1. Pomysł ciekawy, ale raczej nie postawiłabym ich w moim wnętrzu ;) Bardziej kojarzą mi się z dodatkiem do dziecięcego pokoju.
    Ja tam czytam. I mi z tym dobrze ;D Ogólnie, żyje szkołą, nauką i czytaniem... Nie mam czasu nad tym co za oknem się zastanawiać ;P Matura sama się nie napisze.
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że nie wszędzie pasuje. ;)
      Ja również czytam i szykuję się do świąt z różnymi ozdobami ;)
      A z maturą tak już jest, że trzeba trochę przysiąść.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Piękne!
    Ja się zakopuję w książkach i z utęsknieniem czekam na wiosnę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam książki, ale jak widać nie tylko one wypełniają mój czas ;)

      Usuń
  3. Ale pięknie Ci wyszły te tulipanki! EXTRA!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te tulipanki :) Ahh czekam na wiosnę, czekam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja postanowiłam niektórym stęsknionym trochę jej dostarczyć prosto do domu ;)

      Usuń
  5. Jejku, jakie śliczności!!! Normalnie zakochałam się w tych cudnych tulipanach w grochy. Gratuluję perfekcyjnego wykonania, aż zapachniało wiosną. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele dla mnie znaczą te słowa. Dziękuję ;)

      Usuń
  6. piękne tulipanki. pozdrawiam i zaprasza do siebie: http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie produkty i zdjęcia zamieszczone na blogu są moją własnością. Nie zgadzam się na korzystanie z tekstów bez mojej wiedzy (Na mocy Dz.U. z 1994 r. nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).
Copyright © Tworząc rękodzieło , Blogger