sobota, 27 lutego 2016

Bawełniane literki po raz pierwszy!

Witajcie! 
Nad literkami pracowałam w zeszłym tygodniu, w końcu mogę już się z wami podzielić, bo prezent powinien już dotrzeć do solenizanta! 


Literki uszyłam z kolorowych materiałów bawełnianych w białe kropki. Postawiłam na różne kolory, 
bo nie wiem jaki pokój ma młody właściciel! 
Małe wieszaczki literek również z materiału, a do tego niebieski błyszczący sznur. 
To moje pierwsze literki i jestem z nich bardzo dumna. 
A dla was kilka zdjęć: 





10 komentarzy:

  1. Świetne! Co prawda mi przydałyby się także sylaby do nauki czytania dla dzieciaków, więc musiałabym obmyślić jak połączyć poszczególne literki... ale czy mogłabyś stworzyć post (wtedy, gdy będziesz tworzyć następne cuda), jak krok po kroku coś takiego wykonać??

    Pozdrowienia z Po drugiej stronie książki od Książniczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wezmę to pod uwagę, może jak będę miała więcej czasu przy szyciu ;)

      Usuń
  2. Super pomysł, Olu!
    Kolorowe i mięciutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie to wygląda! Idealna dekoracja do dziecinnego pokoju. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Extra prezent. Bardzo fajne wykonanie. Solenizant będzie na pewno zadowolony.

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie produkty i zdjęcia zamieszczone na blogu są moją własnością. Nie zgadzam się na korzystanie z tekstów bez mojej wiedzy (Na mocy Dz.U. z 1994 r. nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).
Copyright © Tworząc rękodzieło , Blogger