niedziela, 14 lutego 2016

Luty miesiącem miłości!

Witajcie! 
dzisiaj bardzo szybciutko i krótko. Chciałam wam przedstawić kolejną dziewczynkę z naszego wróżkowego kalendarza! 
Wróżka - dziewczynka jak przystało na miesiąc miłości jest cała różowa i z serduchami! 
Szczerze powiem, że myślałam że będzie "delikatniejsza" jeśli chodzi o kolory. 
Oczywiście wyhaftowana wg schematu muliną DMC. 
Wyhaftowana już jakiś czas temu czekała na dzisiejszy miłosny dzień! 

(tutaj początki wyhaftowane w ciągu kilku godzin i niestety musiałam na tym poprzestać)

(już po przyjeździe reszty mulin po kilku dniach)

(no i oczywiście z konturami)

(no i razem!)

Wróżki haftuje się bardzo szybko i z ogromną przyjemnością! 
Przepraszam za różnice w kolorze zdjęć, dwa pierwsze robione w naturalnym świetle i tak też naprawdę prezentują się wróżki
Mam nadzieję, że was też zaczarowała wróżka swoją miłością. 
Ja już nie mogę się doczekać kolejnej! 

(a tutaj mała zagadka w trakcie haftu ;)) 



19 komentarzy:

  1. Dla mnie to też mega przyjemność haftować :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie nauczyłam się haftować, a takie ładne rzeczy można dzięki temu wyczarować. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft krzyżykowy wcale nie jest taki trudny ;) Myślę, że po kilku filmikach w internecie byś umiała wyczarować cuda!

      Usuń
  3. Urocza ta lutowa wróżka :)
    Powiało miłością...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę wyjść z podziwu - dla mnie to kosmos wyhaftować takie cudo. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małe to cudo ale piękne, skradły moje serducho doszczętnie ;)

      Usuń
  5. Piękne drobiazgi :)
    A zagadkowy haft to może coś wielkanocnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam te wróżki. Ciesze się że już mogę się brać za następną! Co do zagadki, potwierdzam! ;)

      Usuń
  6. Śliczne są, ja też jestem w nich zakochana. A zagadka? Kurczaczek -)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są fantastyczne ;)No i oczywiście zgadłaś ;)

      Usuń
  7. Łał umiesz haftować ! A jak to się robi? :D Ja kiedyś umiałam robić na drutach ale to było niestety dawno i już nic z tego nie pamiętam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano umiem. I to wcale nie jest takie trudne ;) Na drutach też umiem robić ;)

      Usuń
  8. Jaka urocza dziewczynka! :)
    Ostatnio śniło mi się, że razem z Tobą ( z wyglądu przypominałaś Jeniffer Lawrence) jestem koronkarką z gór :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej! Cudny miałaś ten sen. Niestety ja w górach nie mieszkam a nad morzem ;))

      Usuń

Wszystkie produkty i zdjęcia zamieszczone na blogu są moją własnością. Nie zgadzam się na korzystanie z tekstów bez mojej wiedzy (Na mocy Dz.U. z 1994 r. nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).
Copyright © Tworząc rękodzieło , Blogger