sobota, 6 lutego 2016

Miłość do pasków!

Cześć! 

Dzisiaj chciałam podzielić się z wami moją kolejną miłość! 
Tym razem miłość do pasków, a nie nitek. 

Quilling to sztuka zwijania pasków za pomocą specjalnej igły. Ugniatając palcami zwinięty pasek możemy utworzyć różne kształty a z nich... stworzyć małe i wielkie arcydzieła! 
Kartki, dekoracje, obrazy... wystarczy wpisać słowo w wyszukiwarkę i zabrać się do pracy! 

Ja nie mam aż takich zdolności ani tyle czasu, ale z przyjemnością bawię się paseczkami i obdarowuje bliskich kartkami. Tutaj kilka pierwszych z nich: 

Prosta kartka imieninowa. 



W stonowanych kolorach.




I z pasków cieniowanych urodzinowa kartka. 


Jak widzicie twory niewielkie, ale dają bardzo wiele przyjemności. 
Paseczki możecie kupić już od kilku złotych w różnych kolorach i różnej szerokości, jednokolorowe, cieniowane, a nawet karbowane czy w kształcie serduszek!
Wiem, że niektórzy tną paski gilotyną, bądź niszczarką do dokumentów (byle cięła równe paski!) aby uzyskać unikalne kolory do swoich projektów. 

Istotna jest igła, którą polecam kupić na samym początku. Słyszałam o metodach skręcania pasków na wsuwkę, ale to chyba dla tych o mocnych nerwach! Koszt jest naprawdę niewielki. 


Cieszę się, że mogłam się z wami podzielić i tą pasją. 
Na pewno co jakiś czas będę was zasypywać takimi tworami. 
Może kogoś z was zachęciłam do spróbowania? 


2 komentarze:

  1. Bardzo mi się podobsja takie kwiatki. Są piękne i precyzyjne czyli takie jak lubię.

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie produkty i zdjęcia zamieszczone na blogu są moją własnością. Nie zgadzam się na korzystanie z tekstów bez mojej wiedzy (Na mocy Dz.U. z 1994 r. nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).
Copyright © Tworząc rękodzieło , Blogger