niedziela, 24 stycznia 2016

Pamiątka Pierwszej Komunii Świętej

Witajcie! 
Dzisiaj przychodzę do was z obrazkiem komunijnym. 
Wiem, że to nie sezon jeszcze na takie obrazki, ale będę wracała do pracy i nie wiem jak mi się uda wszystko pogodzić. 

Tak więc obrazek czeka prawie gotowy dla Paulinki. 
Data i ramka będzie za jakiś czas ;) 


A oto efekty mojej pracy! 

(tutaj jeszcze bez konturów) 

(tutaj już całość)




 (szczegółowo)


I jeszcze raz całość. 
Haft na kanwie ecru 14, haftowana muliną DMC, 
według tabeli wzoru, jedynie liście są kompozycją własną. 
Rozmiar samego haftu to 24 x 18 cm. 





A tutaj są moje wspaniałe piwonie, które od samego początku mnie oczarowały i nie mogłam się im oprzeć. Jednak w natłoku okazyjnych haftów zostały odłożone. Teraz zamierzam się za nie wziąć! 

Pozdrawiam! 

4 komentarze:

  1. Piękna pamiątka!
    Miłego wyszywania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z konturami jest miodzio! Wspaniała pamiątka, na pewno wszystkich zachwyci.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt. Kontury dodały wyrazistości obrazkowi ;)

      Usuń

Wszystkie produkty i zdjęcia zamieszczone na blogu są moją własnością. Nie zgadzam się na korzystanie z tekstów bez mojej wiedzy (Na mocy Dz.U. z 1994 r. nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).
Copyright © Tworząc rękodzieło , Blogger