piątek, 8 stycznia 2016

A oto styczniowa dziewczynka!

 Witajcie! 
Dzisiaj chciałabym wam przedstawić styczniową dziewczynkę z SALu prowadzonego przez Tami
Udało mi się złapać banner u dziewczyn gdzieś około 5 stycznia czyli już dawno po zapisach. 
Udało mi się dołączyć, kupić nici i nawet wyhaftować przed upływem terminu. 
To były bardzo owocne trzy dni! 

Tu wczorajsze zdjęcie już całej dziewczynki w krzyżykach.

Dzisiaj dodałam kontury i gotowa!

Wyhaftowana w DMC wg tabeli kolorów. Zmieniłam tylko dwie rzeczy.
Nie pisałam w gwiazdkowych czułkach roku, ponieważ haft na pewno nie będzie w formie kalendarza, a pojedynczych obrazkach oraz oczy zrobiłam w formie delikatniejszej - kropeczek. 

Jestem szalenie dumna z siebie, że udało mi się wyhaftować ten obrazek i to w takim tempie.
Mam nadzieje że następne pójdą równie szybko ;) 



16 komentarzy:

  1. Gratulacje :) Dziewczynka śliczna, Tami wybrała naprawdę bardzo fajny temat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stanowczo! Jest przepiękna, chociaż nic nie widać dopóki nie wyhaftuje się konturów.

      Usuń
  2. Nie wiedziałam, że jesteś taka uzdolniona! Coś pięknego :) A wiesz, że widziałąm gdzieś takie haftowane zakładki do książek? Myślałaś o tym? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Co do zakładek kilka robiłam i jeszcze kilka mam w planie. ;)

      Usuń
  3. Brawo za wykonanie i szybkie tempo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezłe tempo, Ola!
    Śliczna wróżka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super dziewczynka Ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Ale to w dużej mierze zasługa pięknego wzoru.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Oczarował mnie. Dosłownie i z niecierpliwością czekam na kolejną ;)

      Usuń

Wszystkie produkty i zdjęcia zamieszczone na blogu są moją własnością. Nie zgadzam się na korzystanie z tekstów bez mojej wiedzy (Na mocy Dz.U. z 1994 r. nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).
Copyright © Tworząc rękodzieło , Blogger