piątek, 11 grudnia 2015

SAL CHOINECZKA, a więc choineczka zakończona!

Witam!
Ostatnio mam dużo zaległości do wrzucenia na bloga. Po skończonej miarce wzięłam się ostro do pracy i zabrałam się za haft 3D choineczka i czapkę zimową, ale to w następnym poście.
Dzisiaj przedstawiam was moją choinkę, wykonaną w ramach zabawy SAL CHOINECZKA prowadzonej przez pomieszane-poplątane.
Cieszę się, że wyrobiłam się z publikacją przed zakończeniem ;) 





(tu widać mały "ogonek" nad czubkiem choinki, można doczepić wieszadełko i zawiesić np. na choince)




Przyznam się wam, że to mój pierwszy haft związany tematycznie ze świętami.
Nie zdarzały mi się takie wcześniej. Zamierzam to zmienić!
Niestety muszę poczekać do następnych świąt Bożego Narodzenia, bo na te już niestety niczego nie wyczaruję ;)

Jak wam się podoba choineczka?
Jak wasze przygotowania do świąt? 

10 komentarzy:

  1. Ślicznie Ci Olu wyszła choineczka:) bardzo się cieszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też radość ogarnia gdy na nią patrzę ;)

      Usuń
  2. To jest coś, co mogłoby zrobić furrorę na rynku ozdób świątecznych! Pomyśl o tym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co mogę zbierać zamówienia na mail'a! ;)

      Usuń
  3. Gratulacje! Wyszła cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  4. ENO!!! po prostu swietnie to zrobiłaś! jestem pod wrażeniem. Próbuję skukać jak wyglądają od spodu czy też jest kanwa czy inny materiał? Wycięłaś wzór czy założyłaś go aby otrzymał wzór gwiazdki??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzór jest haftowany krzyżykiem na kanwie z obu stron. Następnie wycięłam "gwiazdki" dwa-trzy rzędy od brzegu haftu, aby łatwiej było zszyć i wypchać choinkę. Mam nadzieję, że dobrze wytłumaczyłam ;)

      Usuń

Wszystkie produkty i zdjęcia zamieszczone na blogu są moją własnością. Nie zgadzam się na korzystanie z tekstów bez mojej wiedzy (Na mocy Dz.U. z 1994 r. nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).
Copyright © Tworząc rękodzieło , Blogger