wtorek, 1 grudnia 2015

Miarka wzrostu "Kubuś Puchatek" - cz. 5


Witajcie w grudniu! 

Dzisiaj przychodzę do was z już ostatnim postem miarki z Kubusiem Puchatkiem. 
W sumie haft skończyłam dwa tygodnie temu, czekałam z publikacją jeszcze na przesyłkę z wieszaczkiem, aby pokazać wam całość. 

Od ostatniego postu wyhaftowałam do końca tygryska i końcówkę drzewa. Pojawiło się imię, a postacie stały się wyraźniejsze dzięki konturom. 
Jestem szczególnie dumna z tego haftu. Bałam się, że kolory, które sama dobierałam z różnych domowych zasobów, jednak nie będą ze sobą współgrały. 









Ja mam już kilka prezentów świątecznych gotowych, a miarka jest jednym z nich.
Mam nadzieję, że przypadnie do gustu Krystianowi tak samo mocno jak mi.
A jak wasze przygotowania do świąt? 





16 komentarzy:

  1. śliczne, podziwiam zręczność i precyzję wykonania. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Nie powiem, trochę trzeba się namęczyć ;)

      Usuń
    2. Na pewno, ja chyba nie miałabym do tego cierpliwości. Tym bardziej podziwiam. :-)

      Usuń
    3. Na początek można zacząć od czegoś mniejszego. Np od zakładki do książki ;)

      Usuń
  2. Wygląda przepięknie :)
    Widać, że włożyłaś w to wiele pasji i uczucia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Oj włożyłam w pracę sporo serducha ;)

      Usuń
  3. Dużo pracy musiałaś w to włożyć, ale efekt jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto było poświęci trochę czasu.
      Aktualnie mam problem aby oddać! ;)

      Usuń
  4. Prześliczny prezent! Patrze i podziwiam. Naprawdę, wspaniała pamiątka, wykonana z ogromnym wkładem miłości. Świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kubuś bardzo do siebie podobny :) Jestem pod wrażeniem talentu :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie produkty i zdjęcia zamieszczone na blogu są moją własnością. Nie zgadzam się na korzystanie z tekstów bez mojej wiedzy (Na mocy Dz.U. z 1994 r. nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).
Copyright © Tworząc rękodzieło , Blogger