piątek, 1 lipca 2016

Hafciarskie drobiazgi

Każda z nas zgubiła kiedyś igłę (a żeby to jedną!).
Nerwowe poszukiwania. Dywan, krzesło, stół, podłoga... O matko, dziecko! "Nie wchodź tu!". To już niemal pewien schemat. 

Moja teściowa jest hafciarką już od kilku ładnych lat. Postanowiłam zrobić jej prezent imieninowy, z którego na pewno skorzysta i będzie zadowolona. 
Pozłacane, duże i wygodne nożyczki i mała poduszeczka do wbijania igły, co by już nie musiała się martwić, że gdzieś ją zgubiła! 

Pomysł wpadł do głowy całkiem nieoczekiwanie, później przeszukiwanie gazetek ze wzorami, no i dobór nici. W końcu ukończyłam haft wczoraj wieczorem oglądając mecz. A oto efekty: 




Wzór pochodzi z magazynu "Cross Stitch Crazy nr 198", od siebie dodałam tylko lamówkę, aby móc zszyć podusie i literkę H. 
Mulina DMC, ale odbiega od schematu.
Przy takich drobiazgach można pokombinować, gdy braknie czasu na zamawianie nici. 
Wypełnienie to sylikonowe kulki do poduszek. 
Rozmiar poduszeczki to 5,5 na 5,5 cm. 

A teraz uciekam wręczyć prezent ;* 


14 komentarzy:

  1. Śliczny prezent, Olu, wymyśliłaś!
    Teściowa będzie z pewnością zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam. Jest zadowolona, a igielnik już w pełnym użyciu ;)

      Usuń
  2. Świetny prezent dla hafciarki, pięknie wykonany:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ładny, bardzo mi się podoba.
    ___________________________________
    Pozdrawiam serdecznie!!!
    http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha ja też ostatnio coś haftowałam - to takie przyjemne i fajne! :)
    Twoje drobiazgi są świetne!

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie produkty i zdjęcia zamieszczone na blogu są moją własnością. Nie zgadzam się na korzystanie z tekstów bez mojej wiedzy (Na mocy Dz.U. z 1994 r. nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).
Copyright © Tworząc rękodzieło , Blogger