wtorek, 29 marca 2016

Czas na piwonie!

Cześć! 
Święta, święta i po świętach! Jak się po nich czujecie? 
Pora wrócić do codzienności! 
Dzisiaj chciałabym pokazać moje postępy w haftowaniu piwonii. 
Wstyd się przyznać, ale nie opublikowałam jeszcze żadnych postępów w krzyżykach! 
Przy okazji TEGO postu, opublikowałam pierwsze zdjęcie obrazu, który porzuciłam jakieś trzy lata temu. 
Dlaczego? 
Jak każda hafciarka znalazłam coś ładniejszego, pilniejszego, a obraz dla siebie zakopałam w szafce ;) 

Co do samego obrazu... za dużo nie haftowałam. 
Powinnam dostać za to lanie, bo to aż wstyd! 
Dużo obowiązków, święta, a w dodatku same piwonie mają bardzo dużo kolorów, które często się zmieniają i dosłownie wyczerpują moją cierpliwość. 
Postaram się haftować i publikować postępy bardziej regularnie. 

Dla przypomnienia tak było. 

A tak jest na tą chwile. 

I w zbliżeniu. 

Mam nadzieję, że teraz pójdzie mi lepiej. ;) 
A jak wam minęły święta? 
Jakie plany poświąteczne? 



14 komentarzy:

  1. Czekam na efekt końcowy! I tak Cię podziwiam, za cierpliwość. Ja jestem zbyt nerwowa do takich zabaw :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Nie wiem tylko kiedy ten efekt końcowy ;)

      Usuń
  2. Bardzo kolorowy obraz :) Trzymam kciuki za jego ukończenie :) W sumie dobrze, że już po świętach, można wrócić do normalności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorów jest sporo to fakt. Ja też się cieszę że już po świętach ;)

      Usuń
  3. Aż mam dreszcze! Jest cudnie :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam za taki rozmiar i tyle kolorów!
    A Święta... No cóż, trochę kalorii przybyło ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem trzeba odetchnąć od jakiegoś wzoru, żeby potem wziąć się za niego ze zdwojoną siłą. A wzór zapowiada się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tego bardzo potrzebowałam, bo teraz siadam do niego z przyjemnością ;)

      Usuń
  6. Spory kawałek powstał, nie ma co się sumitować.:) Będzie piękny obraz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest pewna motywacja, bo będzie przepiękny! ;)

      Usuń
  7. wspaniale przybywa :) trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie produkty i zdjęcia zamieszczone na blogu są moją własnością. Nie zgadzam się na korzystanie z tekstów bez mojej wiedzy (Na mocy Dz.U. z 1994 r. nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).
Copyright © Tworząc rękodzieło , Blogger