niedziela, 13 września 2015

Haftowane inaczej - Hortensja

Dzisiaj przychodzę z haftem innym niż krzyżykowy.
Nie mam pojęcia jak on się nazywa... pętelkowy? No i oczywiście trochę płaskiego. 
Obrazek znalazł się w folderze z inspiracjami, kiedyś ściągnęłam ze zszywki bądź stylowych  i czekał na swoją kolej, bardziej zapomniany. 
Motywacją stał się nowy pokój do urządzenia, gdzie ściany będą ciemnoszare i potrzebne będzie coś, co rozjaśni pokój i doda odrobiny koloru; jak i nie przecząc wyzwanie na blogu szuflada-szuflada
Nie przedłużając: 






W oryginale byłą to granatowo-fioletowa hortensja. 
Ja postawiłam na róż i od siebie dodałam koraliki w co poniektóre środki kwiatków. 
Kolory dobierałam sama z "zapasów", które tworzą się po każdym wyszytym obrazu. 
To mój pierwszy haft inny niż krzyżykowy. Przyznam szczerze, że bałam się, że będzie to ciężki i pracochłonny obrazek. Nie było tak strasznie.
W późniejszym czasie pokaże wam jak się prezentuje już na swoim miejscu ;) 

Pracę zgłaszam do wyzwania: 


4 komentarze:

  1. Efekt jest prześliczny! Dziękujemy za wzięcie udziału w wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i nie ma za co dziękować, raczej ja powinnam to zrobić bo w końcu była motywacja żeby wyhaftować ten obrazek ;)

      Usuń

Wszystkie produkty i zdjęcia zamieszczone na blogu są moją własnością. Nie zgadzam się na korzystanie z tekstów bez mojej wiedzy (Na mocy Dz.U. z 1994 r. nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).
Copyright © Tworząc rękodzieło , Blogger