sobota, 31 marca 2018

Wielkanocne jaja.

Witajcie! 

W końcu po całym dniu ciężkiej pracy, bieganiu i szykowaniu mogę usiąść i odpocząć. 
Wiem że na ostatnią chwilę, wiem że późno, ale lepiej późno niż wcale. 
Chciałabym pokazać wam komplet jaj, które zdekupażowałam ;) 
Dodatkowo robiłam dwa wieńce z gałązek, o dziwo udało mi się bez klejenia czy wiązania ich. 
A więc nie przedłużając zapraszam do oglądania! 




  

   






Na koniec jeszcze pragnę wam złożyć najserdeczniejsze życzenia z okazji świąt. 

Życzę Wam, Kochani, 
aby te święta wielkanocne wniosły do Waszych serc 
wiosenną radość i świeżość, pogodę ducha, 
spokój, ciepło i nadzieję.

OlaZuch


3 komentarze:

Wszystkie produkty i zdjęcia zamieszczone na blogu są moją własnością. Nie zgadzam się na korzystanie z tekstów bez mojej wiedzy (Na mocy Dz.U. z 1994 r. nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).
Copyright © Tworząc rękodzieło , Blogger