środa, 3 stycznia 2018

Kartka i karteczki!

Witajcie!
 To już było jakiś czas temu, ale jak ostatnio pisałam. Nadrabiamy zaległości w postach! 
Tak więc dzisiaj kartka i karteczki. 

Kartka quilling'owa trafiła do mojej przyjaciółki z okazji urodzin. 


Niebieskie i srebrne paseczki stworzyły delikatną kompozycję, a baza kartki to mój ulubiony i delikatny perłowy papier. Dodatkowo dziurkacz brzegowy. 









Kartki dla moich córeczek z okazji dnia poczty polskiej, który obchodziły dzieci w przedszkolu. 
Oczywiście jak przypadło na kreatywną mamę, nie mogłam pójść do sklepu i kupić gotowej karteczki. 
Do dziś pamiętam, że czas był bardzo mocno ograniczony. bo w natłoku zajęć zdążyłam zapomnieć o kartkach. Wieczorem po położeniu dzieci spać usiadłam i wyjęłam co było w szafce. Quilling wydawał się na tamtą chwilę, zbyt pracochłonny, w dodatku dochodził czas na schnięcie poprzyklejanej pracy. 
W czeluściach moich NIEZBĘDNYCH i BARDZO POTRZEBNYCH rzeczy w szafie znalazłam naklejki, które o ile pamięć mnie nie myli kilka lat temu kupiłam w biedronce w okresie rozpoczęcia roku szkolnego. 
Zabawne ślimaki i biedronki trafiły na kartki w towarzystwie niebieskich fal oraz zielonej łączki. 


Zielona łączka z biedronkami dla Zuzi ;)






I kolorowe ślimaki dla Basi! 



Takie drobiazgi ale dla dzieci była frajda, bo miały coś wyjątkowego. 
No i dla mnie nie ukrywając to była świetna rozrywka i tworzenie czegoś nowego! 



A wy, lubicie tworzyć takie projekty? 
Wolicie te dziecięce i zabawne, czy może coś poważniejszego i bardziej stonowanego? 


Pozdrawiam! 

7 komentarzy:

Wszystkie produkty i zdjęcia zamieszczone na blogu są moją własnością. Nie zgadzam się na korzystanie z tekstów bez mojej wiedzy (Na mocy Dz.U. z 1994 r. nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).
Copyright © Tworząc rękodzieło , Blogger