wtorek, 13 grudnia 2016

Oszukany golfik

Witajcie!

Już jakiś czas temu zrobiłam moim dziewczynką oszukane golfiki.
Dziewczynki w tym roku mają bardzo mocno zabudowane kurtki, więc o szaliku nie było nawet co marzyć.
Postawiłam na oszukany golfik z przedłużonym przodem, żeby nie uciekał nam do góry.



Włóczka bardzo delikatna w typowo pastelowych kolorach. 
Druty numer 4. 




Dziewczyny na początku nie chciały się przyzwyczaić ale powolutku i do przodu. 
Najważniejsze że szyjka zakryta, a golfik jest na miejscu. 



Dwa zdjęcia już w trakcie ubierania i na szybko, 
więc niestety nie jest to nic specjalnego, czy ułożonego jeszcze. 

Sami rozumiecie, w końcu idziemy DADA! 

Buziaki! 


10 komentarzy:

  1. Takie szaliki są świetne i nawet maluch sobie poradzi, a z szalikami to różnie bywa:-)
    Dzieciaczki masz super:-D
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to jest wielki plus takich golfików - kołnierzyków. ;)

      Usuń
  2. Śliczne szyjogrzejki :)
    Ja też w zeszłym roku zrobiłam synkowi i świetnie się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to bomba. Nic się nie rozwiązuje, nie ucieka i nie przeszkadza dziecku ;)

      Usuń
  3. Ja sama chętnie bym taki przytuliła! :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie produkty i zdjęcia zamieszczone na blogu są moją własnością. Nie zgadzam się na korzystanie z tekstów bez mojej wiedzy (Na mocy Dz.U. z 1994 r. nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).
Copyright © Tworząc rękodzieło , Blogger