niedziela, 13 listopada 2016

Słodka babeczka dla słodkiej babeczki!

Witajcie kochani! 

Uwielbiam te dni kiedy mogę w końcu coś wam pokazać! 
Karteczka jest już u słodkiej babeczki - mojej wieloletniej przyjaciółki, bez której życia sobie nie wyobrażam, a więc w końcu mogę się pochwalić! 
Kawałek kanwy przyklejony do kartki w paski, hafcik niewielki, bo wszystko zmieściło się do tradycyjnej koperty ;) 




Postawiłam na słodki róż i o dziwo nie miałam żadnego problemu z kremem na babeczce! 
Ostatnio zdarza mi się trochę pomyłek w haftach i trzeba pruć. 
Takie uroki pracy na raty... 




Buziaki! 

22 komentarze:

  1. Świetna kartka, a babeczka urocza:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super babeczka zagościła na Twojej karteczce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. słodka babeczka
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Babeczka rozkoszna - ciekawa jestem czy kanwa Ci się nie snuje - bo mnie zawsze tak się dzieje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Żadnych problemów z kanwą nie miałam ;)

      Usuń
  5. Cudna karteczka :) na co przyklejałaś haft?

    OdpowiedzUsuń
  6. jak słodko, najfajniejsze hafciki to proste hafciki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Serduszko dodaje uroku, super! :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie produkty i zdjęcia zamieszczone na blogu są moją własnością. Nie zgadzam się na korzystanie z tekstów bez mojej wiedzy (Na mocy Dz.U. z 1994 r. nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).
Copyright © Tworząc rękodzieło , Blogger