sobota, 17 września 2016

Paski w ramce i na kartce.

Witajcie. 
Kilka dni temu zakończyłam pracę nad dwoma drobiazgami w sztuce quillingu. 
Kilka kartek i specjalna igła to w sumie niewiele jeśli chodzi o konieczne wyposażenie do pracy, za to bardzo wiele przyjemności i satysfakcji, o możliwościach już nie wspominając ;) 

W ramach pamiątki i podziękowania za wspólne świętowanie urodzin bloga zrobiłam małą kartkę dla Sylwii, która wygrała w konkursie. 

Papier bazowy to perła, którą bardzo ciężko jest uchwycić w obiektywie. Bardzo go lubię! Dodatkowo paseczki cieniowane i perełki. 






Druga praca to mały dodatek do prezentu dla jubilatki Pauliny. 
Duże "P" w otoczeniu kwiatów i zawijasów. 
Kwiaty różne i trochę rozjaśniające tło, całość zamknięta w białej ramce. 












29 komentarzy:

  1. Wspaniałe, bardzo pomysłowe i zachwycające prace:-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prace, najbardziej podoba mi się literka P w ramce, jeszcze nie widziałam takiego pomysłu, pięknie wygląda, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Prace świetne. Literka P jest cudna, bardzo fajnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka i obrazek :)
    Też ostatnio trochę paseczków sobie pozwijałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zwykle jak się naoglądam to siadam do swoich paseczków z jeszcze większą ochotą ;)

      Usuń
  5. Piękne prace:) a moja kartka najpiękniejsza:) Dziękuję!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zawijaski papierowe. Dziewczyny muszą być szczęśliwe z takich prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziesięć razy oglądałam, to jest iękne. Zazdroszczę talentu i cierpliwości

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa ta rameczka z literką. Super prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł z tą rameczką,pięknie to wyszło!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej, jakie to piękne! Nie wiedziałam, że jesteś taka pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysłów mam aż za dużo, gorzej jeśli chodzi o czas. ;)

      Usuń
  11. Jestem zachwycona - literka wyszła Ci kapitalnie :) Aż nachodzi mnie chętka żeby takie coś zmajstrować :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie produkty i zdjęcia zamieszczone na blogu są moją własnością. Nie zgadzam się na korzystanie z tekstów bez mojej wiedzy (Na mocy Dz.U. z 1994 r. nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).
Copyright © Tworząc rękodzieło , Blogger