niedziela, 31 lipca 2016

Pamiątka Chrztu Świętego - kartka quilling

Witajcie! 

Kilka dni temu pokazywałam wam obrazek, który wyhaftowałam z okazji Chrztu Świętego. 
Dzisiaj przychodzę do was ze zdjęciami kartki stworzonej również na tą okazję. 






Nie wiem czy udało mi się uchwycić, ale kartka jest stworzona na papierze perłowym. 
Połączenie bieli i niebieskiego, wręcz idealne na tą okazję i dla chłopca ;) 
W środku życzenia, koperta na pieniądze (również z papieru perłowego) i kokardka. 
Specjalnie długa, żeby można było zaczepić medalik i swobodnie zawiązać. 


Tak dawno nie bawiłam się paskami, że nabrałam wielkiego smaka! 
Możecie spodziewać się niebawem jakiejś quilling'owej pracy. 

A jak wasze twórcze prace? 
Wakacje sprzyjają czy raczej odciągają od robótek? 



8 komentarzy:

  1. Bardzo ładna karteczka,taka delikatna:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie subtelne prace. Mnie wakacje zawsze motywują do robótek:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie troszkę rozleniwiają, szkoda mi ładnej pogody, a jesienią i zimą w długie wieczory uwielbiam pracować ;)

      Usuń
  3. Bardzo delikatna kartka, taka... niewinna.
    Ja lubię w wakacje haftować lub szydełkować na słoneczku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę, bo ja zwykle mam czas żeby coś porobić wieczorem ;)

      Usuń

Wszystkie produkty i zdjęcia zamieszczone na blogu są moją własnością. Nie zgadzam się na korzystanie z tekstów bez mojej wiedzy (Na mocy Dz.U. z 1994 r. nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).
Copyright © Tworząc rękodzieło , Blogger