poniedziałek, 16 maja 2016

Kwietniowa wróżka

Witajcie po długiej przerwie. 

U mnie ostatnio wiele się nie dzieje i w tym problem. Minął miesiąc odkąd wróciłam do pracy i w sumie powoli dopiero zaczynam inaczej organizować moje dni. 
Życie rozdarte między domem, pracą i jeszcze wieloma pasjami, nie jest łatwe do pogodzenia. Ale będzie lepiej! 

Sal się skończył nieoczekiwanie, a organizatorka, niestety poza poinformowaniem o tym, nie odpowiada i nie wywiązała się z pewnych obietnic. Powiem szczerze, że dla mnie zostawiła po sobie bardzo duży niesmak. Całe szczęście dzięki uprzejmości koleżanek mogę haftować dalej wróżki! Za co dziękuję wam serdecznie ;)

Nie wiedziałam kiedy, a miesiąc minął i... majowe wróżki zaczęły się pojawiać! Wstyd się przyznać ale ja dalej byłam daleko w polu z moimi krzyżykami przy kwietniowej wróżce. W ten weekend dopiero udało mi się ją podgonić, dzisiaj kontury, pranie i... oto ona! 







Wybaczcie za kiepską jakość zdjęć, niestety zdjęcia robione wieczorem. 
Jeszcze raz serdecznie dziękuję dziewczyną za możliwość dalszego wyszywania! 

Dla was buziaki, a dla mnie kolejna wróżka ;) 




22 komentarze:

  1. Taka deszczowa wróżka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza jest ta wróżka i nawet do pogody pasuje;-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Tych wróżek nie sposób nie wyszywać!:) Dobrze, że mam własne wzory i nie zapisywałam się na SAL, skoro tak wyszło...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są fantastyczne i cieszę się, że mogę kontynuować wyszywanie. ;)

      Usuń
  4. Super!
    Ważne Olu, że powoli do przodu :)
    Pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że udało się kontynuować wyszywanie :) Wróżki są prześliczne i sama obecnie żałuję, że na ten SAL się nie zapisałam :( Ale z drugiej strony może to i lepiej skoro jest tylko zamieszanie z całą zabawą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja żałuję jedynie, że zabawa tak się skończyła. ;) Przy grupowych zabawach można wiele osób poznać i przy bilansie jest więcej plusów ;)

      Usuń
  6. Elegancko i szykownie ! Podziwiam i pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszywanki piękne.
    Ja już mam pomysł na wyszywankę.
    Z bloga - ale jest genialny!
    Muszę tylko wymyślić w jakim kolorze to zrobię :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie produkty i zdjęcia zamieszczone na blogu są moją własnością. Nie zgadzam się na korzystanie z tekstów bez mojej wiedzy (Na mocy Dz.U. z 1994 r. nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).
Copyright © Tworząc rękodzieło , Blogger