poniedziałek, 5 grudnia 2016

Sal bożonarodzeniowy 1/3

Witajcie! 

Jak tam zaczął się wasz grudzień? 
Mój fantastycznie! Mogę się wam pochwalić, że na samym początku miesiąca odebraliśmy klucze! 
To niesamowite uczucie! 
Pierwszy dzień i już pracowaliśmy trochę. 
Niestety pracy przed nami sporo, ale i radość jaka! 

Niestety co za tym idzie mam dużo pracy, sporo do nadrobienia i że się tak wyrażę... 
spinamy poślady i do pracy! 
Świąteczne upominki, kartki same się nie zrobią! 

A teraz w głównym temacie, Sal bożonarodzeniowy u Kasi. 


A oto moje postępy...



Wiem wiem, bez szału. Miałam pobożne życzenie skończyć w terminie, ale wyszło jak zawsze... 
To dokładnie 1/3 całego obrazka. Z oryginału nie ma napisu, jeśli już coś napiszę, to po polsku, choć zastanawiam się czy w ogóle trzeba tam coś pisać.


Metalizowana nitka... dała mi w kość. 
Trochę nerwów było, ale dałam radę. Umyśliłam sobie, że użyję do niej wazeliny kosmetycznej. 
Problem polegał na tym, że będąc w sklepie zapomniałam jej kupić. 
No cóż, mam nadzieję że do następnej zawieszki uda mi się ją nabyć. ;) 



Przepiękne te zawieszki prawda?! 




Tylko się nie poparzcie! 

Po prostu musiałam wam przedstawić zbliżenia płomienia. 
Jestem w nim zakochana! 

Buziaki! 

10 komentarzy:

  1. Wyszło pięknie, a płomień faktycznie jak prawdziwy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję odbioru kluczy 😊 Bardzo ładny obrazek

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! Będzie śliczny obrazek:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie :) Bardzo świąteczny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie się zapowiada ten świąteczny hafcik :)
    No i gratuluję własnego M :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Płomyczek wyszedł świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zapowiada się bardzo ciekawy hafcik :)
    ja również niecierpie metalicznej muliny, piękna ale okrutna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, ale wyszyć trzeba i znaleźć jakiś sposób na nią ;)

      Usuń

Wszystkie produkty i zdjęcia zamieszczone na blogu są moją własnością. Nie zgadzam się na korzystanie z tekstów bez mojej wiedzy (Na mocy Dz.U. z 1994 r. nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).
Copyright © Tworząc rękodzieło , Blogger