piątek, 5 sierpnia 2016

Pudełko ślubne

Witajcie! 

Dzisiaj mogę się pochwalić ostatnim z moich tworów zupełnie nie planowanych w lipcu. 
Wyszły nagle, troszkę niespodziewanie ale nie żałuję! 
Skrzyneczka, pudełko, a tak naprawdę herbaciarka stworzona głównie metodą decoupage. 
Ślubny box już powędrował do panny młodej, więc mogę pochwalić się  zdjęciami: 









Koleżanka była zachwycona, ja również jestem i cieszę się niezmiernie, że mogłam zrobić to pudełko. 
Pracowało się przy nim całkiem przyjemnie, sprawiło mi troszkę trudu, ale jeszcze więcej radości. 
Dla mnie efekt końcowy jest obłędny! 

A co wy na to? 








20 komentarzy:

  1. Super pudełko!
    A jego zawartość rozbrajająca :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne! Można się zakochać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała praca. Młodzi będą zachwyceni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne pudełko a serwetka znajoma:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę zrobić zapas tej serwetki, bo szykuje się kolejne pudełko ;)

      Usuń
  5. Jestem zauroczona pomysłem. Najwięcej przyjemności sprawiają niebanalne prezenty, a jeśli są zrobione od serca to radość się mnoży.

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie produkty i zdjęcia zamieszczone na blogu są moją własnością. Nie zgadzam się na korzystanie z tekstów bez mojej wiedzy (Na mocy Dz.U. z 1994 r. nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).
Copyright © Tworząc rękodzieło , Blogger