poniedziałek, 16 lipca 2018

Na krótkim urlopie.

Witajcie! 

Mam nadzieje, że jeszcze ktoś tu zagląda... 
Przepraszam was za to zaniedbanie i brak czasu, ale tak naprawdę nawet niewiele rzeczy stworzyłam w ostatnim czasie. Jakiś zanik chęci i czasu. 
Jednakże, zaczęłam swój krótki urlop, a po nim dłuższy, więc zamierzam nadrobić zaległości. A dzisiaj mam na to dowód! 


Żeby nie było że tylko kawki piję i nic nie robię! 
Niebawem pokażę wam małą koleżankę już z dokończoną, z konturami i wypraną ;) 

Pozdrawiam! 

6 komentarzy:

  1. no, i będzie radosny, wakacyjny hafcik!
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że się pojawiłaś ;) Chyba każdemu ostatnio brakuje czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło, gdy ktoś jeszcze zagląda ;)
      To budujące i może uda się pokonać brak czasu ;)

      Usuń

Wszystkie produkty i zdjęcia zamieszczone na blogu są moją własnością. Nie zgadzam się na korzystanie z tekstów bez mojej wiedzy (Na mocy Dz.U. z 1994 r. nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).
Copyright © Tworząc rękodzieło , Blogger