wtorek, 30 stycznia 2018

"Mama pacz, siowa! "

Cześć! 

Przeglądając zdjęcia na komputerze znalazłam czapki, które w tym roku zrobiłam dzieciom na zimę. Nie wiem jak to się stało, że nie pochwaliłam się wam nimi! 

Wszyscy chyba znają ten przepiękny wzór czapki - sowy! 
To cudowny, dziecięcy (i nie tylko) wzór, gdy tylko go zobaczyłam wiedziałam, że muszę go zrobić! 
Szybko znalazłam w sklepie włóczkę w naturalnym kolorze i chwyciłam za druty! 
Do kompletu powstały kominy. 

A oto efekty na modelkach ;) 


 



Aktualnie poszukuję czegoś na czapki wiosenne. 
Może macie jakiś pomysł? 

6 komentarzy:

  1. Przeurocze są Twoje córeczki i prześlicznie im w tych czapeczkach:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy wszystkie trzy za ciepłe słowa ;)

      Usuń
  2. Ale śliczne.....wszystko bo i modelki i kompleciki. Przecudnie się prezentują :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Czapki kapitalne! A jakie modelki :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie produkty i zdjęcia zamieszczone na blogu są moją własnością. Nie zgadzam się na korzystanie z tekstów bez mojej wiedzy (Na mocy Dz.U. z 1994 r. nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).
Copyright © Tworząc rękodzieło , Blogger