poniedziałek, 21 marca 2016

Święta tuż tuż!

Witajcie! 

Dzisiaj pierwszy dzień wiosny, czujecie ją już? 
Ja coraz bardziej szczególnie w przydomowym ogródku, gdzie wszystko zaczyna się budzić do życia, no i na działce, gdzie już pełną parą trwają przygotowania do sezonu. Oczywiście jeszcze bardziej odczuwam nadejście wiosny, gdy świeci słońce, jak dziś (przynajmniej u mnie) ;)
Ale ten tydzień to nie tylko pierwszy dzień wiosny, przed nami święta! 

Jak wasze przygotowania do Wielkanocy? 
U mnie pełną parą już od początku miesiąca jednak ciągle coś się działo i nie mogłam dodać ostów z już skończonymi pracami ;) 

 Przedstawiam wam kurczaki! 
W jednym ze wcześniejszych postów pokazywałam wam początki jednego z nich. 
Oczywiście hafciarki już znały odpowiedź. 
Dzisiaj pokażę efekty: 

kurczaczek śpiewający

kurczaczek dziobiący

kurczaczek chodzący? 

i wszystkie w całości 

Kanwa: 14 (55xx/10cm)
Mulina: kompozycja własna
Wymiar obrazu: 4,5/5 cm (kurczak śpiewający)

a tutaj już w docelowym miejscu ;) 


Poza kurczakami na kartce przygotowałam jeszcze materiałowe zajączki. 
Zastanawiałam się czy zrobić je na tasiemce do powieszenia, czy może na patyku, 
stanęło na tym drugim ze względu na większe możliwości do przyszłej dekoracji ;)

para

singiel 

i stadko ;) 

Materiał: bawełna, stalowo-szara w kropki i różowe wstążki 
Wymiary zajączka: 11/13cm 

Szczerze powiem, że to moje pierwsze zajączki. 
Szyjąc je na maszynie bałam się okropnie, że nie wyjdą i zrobiłam coś nie tak. 
Dopiero po wypchaniu nabrały odpowiednich kształtów, zajączki są dodatkowo przyklejone, żeby się nie obracały na patyku. 
No i mam problem! Będę musiała się z nimi rozstać! 

A jak wasze przygotowania do świąt? 
Czujecie już wiosnę? 



12 komentarzy:

  1. I kurczaczki, i zajączki pierwsza klasa. Myślałam, że ta trójeczka trafi na kartki.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odlotowe kurczaki, Olu!
    Hojna jesteś, bo ja obdzieliłabym nimi aż 3 kartki ;-)
    Zajączki też baaardzo mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dla wyjątkowych osób, więc wszystkie trzy posżły w jedno miejsce ;)

      Usuń
  3. Słodziutkie kurczaczki, a króliczki wspaniałe, jestem pełna podziwu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, dostać taką kartkę świąteczną z uroczymi kurczakami, zrobioną od serca i z pasją - to musi być świetne uczucie. :-) Genialne prace, jak zawsze. :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło słyszeć takie słowa! Chyba następnym razem dostaniesz jedną ;)

      Usuń
  5. To jest piękne!Nawet jakbym bardzo chciała to nie wyszłoby mi tak urokliwie. Trzeba mieć do tego talent... i cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie produkty i zdjęcia zamieszczone na blogu są moją własnością. Nie zgadzam się na korzystanie z tekstów bez mojej wiedzy (Na mocy Dz.U. z 1994 r. nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).
Copyright © Tworząc rękodzieło , Blogger